Typová řešení - Kontrola vychystání zboží z objednávky s následným generováním faktury

Pro tento účel slouží ve čtečkách modul/agenda "Výdej s předlohou". Kdy se do čtečky/čteček posílá resp. stahuje obsah dokladu "Objednávka přijatá" z informačního systému (IS).

V příkladu je uveden IS "POHODA".

Příklad pracovního postupu 1:

  1. Objednávky pro sklad uvolňují obchodníci. Pomocí funkce "Generování dat" v "Konzole" vznikne požadavek na sklad.
  2. Požadavek se zobrazí ve skladě buď v "Konzole", nebo na "Dohledové tabuli" (stupeň 1).
  3. Vedoucí skladu pomocí fukce "Uvolnit dávku" zpřístupní dávky všem skladníkům (pokud není aktivována funkce "Řízení priorit").
  4. Požadavek na skladníky může být předán jako:
  • formulář z informačního systému
  • formulář vytištěný z "Konzoly"
  • zobrazen na "Dohledové tabuli" (stupeň 2)
  • pouze v datové podobě v terminálu
  1. Obsluha si nejprve načte pomocí čárového kódu požadavek do terminálu. Následně snímá zboží a zadává množství/šarže/SN a další hodnoty podle konfigurace. Na terminálu kompletně vydané položky mizí. Na konci snímání by neměly na display zůstat žádné požadavky. Na konci práce skladník data odešle na server.
  2. Zpracování dat v IS:
  • varianta 1 (automatická) - v IS vznikne "Vydaná faktura" převodem z "Objednávky přijaté" a současně se v objednávce odepíše množství
  • varianta 2 (schvalovací) - pracovník v IS spustí funkci načtení dat dávky a data zpracuje
  1. Samotné vyhodnocení práce skladníků provádí vedoucí skladu pomocí "Konzoly". "Konzola" obsahuje standardní rozbory a grafy a umožňuje vedoucímu skladu provádět vlastní analýzy.

 

Podle konfigurace mohou být některé kroky konfiguračně vypnuty.