Typová řešení - Kontrola vychystání zboží z objednávky s následným generováním faktury
Pro tento účel slouží ve čtečkách modul/agenda "Výdej s předlohou". Kdy se do čtečky/čteček posílá resp. stahuje obsah dokladu "Objednávka přijatá" z informačního systému (IS).
V příkladu je uveden IS "POHODA".
Příklad pracovního postupu 1:
- Objednávky pro sklad uvolňují obchodníci. Pomocí funkce "Generování dat" v "Konzole" vznikne požadavek na sklad.
- Požadavek se zobrazí ve skladě buď v "Konzole", nebo na "Dohledové tabuli" (stupeň 1).
- Vedoucí skladu pomocí fukce "Uvolnit dávku" zpřístupní dávky všem skladníkům (pokud není aktivována funkce "Řízení priorit").
- Požadavek na skladníky může být předán jako:
- formulář z informačního systému
- formulář vytištěný z "Konzoly"
- zobrazen na "Dohledové tabuli" (stupeň 2)
- pouze v datové podobě v terminálu
- Obsluha si nejprve načte pomocí čárového kódu požadavek do terminálu. Následně snímá zboží a zadává množství/šarže/SN a další hodnoty podle konfigurace. Na terminálu kompletně vydané položky mizí. Na konci snímání by neměly na display zůstat žádné požadavky. Na konci práce skladník data odešle na server.
- Zpracování dat v IS:
- varianta 1 (automatická) - v IS vznikne "Vydaná faktura" převodem z "Objednávky přijaté" a současně se v objednávce odepíše množství
- varianta 2 (schvalovací) - pracovník v IS spustí funkci načtení dat dávky a data zpracuje
- Samotné vyhodnocení práce skladníků provádí vedoucí skladu pomocí "Konzoly". "Konzola" obsahuje standardní rozbory a grafy a umožňuje vedoucímu skladu provádět vlastní analýzy.
Podle konfigurace mohou být některé kroky konfiguračně vypnuty.