Příjem podle objednávky - je založen na předem vytvořeném dokladu v IS Prytanis – předpisu pro obsluhu (objednávka vůči dodavateli). Skladník pomocí terminálu kontroluje, zda se naskladňuje správně zboží a množství. Výsledkem je příjemka.
Postup práce se čtečkami:
- uživatel se naloguje na svůj účet do mobilního terminálu - uživatel zvolí režim „Příjem PI/PR“
- uživatel zvolí nebo sejme z čárového kódu na formuláři číslo přijímacího dokladu
- uživatel načte postupně čárový kód přijímaného zboží - terminál se pokusí kód zboží vyhledat v datové předloze
– pokud je kód nalezen, tak se pokračuje na zadání počtu přijímaných jednotek. Neshodné čárové kódy budou odmítnuty
- v případě, že zboží není vybaveno čárovým kódem od dodavatele, spustí uživatel funkci na mobilním terminálu, která vyvolá tisk požadovaného počtu štítků s čárovým kódem a následně uživatel provede doznačení zboží vytištěnými štítky (viz modul „Tiskový server“) Tiskový server je možno připojit téměř k libovolnému bodu aplikace čteček a proto se jedná o definici tohoto bodu a požadavků na štítek v rámci typového projektu „Tiskový server“. Modul Tiskový server nemusí být využit.
- uživatel zadá lokaci, na kterou zboží ukládá - uživatel může zadat poznámku k položce po vyvolání funkční klávesy
- po potvrzení správnosti zadaných údajů může uživatel pokračovat zadáním dalšího kódu nebo dávku uzavřít