Našim zákazníkům nabízíme kompletní podporu a servisní služby na celková řešení - tedy jak na produkty, aplikace i instalace. Servisní podporu řešíme jak vlastními silami, tak ve spolupráci s našimi dodavateli – Motorola/Symbol, Datamax, Zebra.
Spolu s dodávanými produkty a aplikacemi nabízíme:
-
kvalifikovanou telefonickou a servisní podporu dle dohodnutých parametrů servisní smlouvy
-
100% technickou podporu = kompletní záruční i pozáruční servis v nejkratší možné době u zákazníka nebo v sídle firmy
Nabídka servisních služeb
-
standardní opravy v sídle firmy
-
pravidelné údržby zařízení – tzv. profylaktický servis
-
technické zaškolení a poradenství
-
postimplementační proškolení pro nové pracovníky
-
úplné seznámení se zařízením přímo u zákazníka
-
telefonická podpora 7 dní v týdnu s definovanou dobou odezvy (na základě servisní smlouvy)
-
základní servis PC pro optimální konfiguraci mobilního nebo Wi-Fi zařízení
-
smlouvy dle individuálních požadavků zákazníka
Hlavní důvody pro pořízení Servisní smlouvy: