Výdej podle objednávky - je založen na předem vytvořeném dokladu v IS Prytanis – (objednávka pro odběratele). Skladník pomocí terminálu kontroluje, zda se naskladňuje správně zboží a množství. Výsledkem je výdejka.
Postup práce se čtečkami:
- uživatel se naloguje na svůj účet do mobilního terminálu
- uživatel zvolí režim „Výdej“
- uživatel zvolí nebo sejme z čárového kódu na formuláři číslo výdajového dokladu a to i takového, který již byl načten jiným skladníkem, bude zamezeno načítat doklady uvolněné na datum větší, než je aktuální, pokud bude vyplněn údaj „skladník“, nebude možno doklad načíst s jiným nalogovaným ID skladníka
- uživatel načte postupně čárový kód vydávaného zboží
- terminál se pokusí kód zboží vyhledat v datové předloze (pokud je kód nalezen, tak se pokračuje na zadání počtu přijímaných jednotek; pokud není kód nalezen v předloze, je nutno položku dohledat ručně ze seznamu)
- uživatel zadá lokaci, ze které zboží vybírá
- po potvrzení správnosti zadaných údajů může uživatel pokračovat zadáním dalšího kódu nebo dávku uzavřít
- po odeslání dat na server bude prováděno postupné načítání z více terminálů pro danou dávku, teprve po odeslání posledním terminálem (proces řídí pověřená osoba) bude možno data zpracovat v IS Prytanis
- data v lokačním systému IAP budou aktualizována průběžně po položkách, aplikace bude provádět on-line kontroly do IAP (v offline režimu čtečka neumožní mazat záznamy již promítnuté na server, při návratu do režimu online je možné mazat dříve vložené záznamy po ověření dat uložených na serveru; při práci s položkou může uživatel zjistit doplňující kontext pro výběr zaskladňovací lokace (doporučená pozice, aktuální lokace/množství, posledních X pohybů))